تبلیغات
سایت اطلاع رسانی خدمات کامپیوتری و کافی نت های لاهیجان - ثبت نام استخدام سازمان امور مالیاتی

ثبت نام استخدام سازمان امور مالیاتی

تاریخ:پنجشنبه 21 دی 1391-09:56 ب.ظ

متن آگهی


افرادی که در آزمون قبلی سازمان امور مالیاتی در خردادماه 91 هزینه ثبت نام را پرداخت نموده اند نیازی به پرداخت هزینه این آزمون ندارند.

داوطلب گرامی، جهت ثبت نام در آزمون لطفا به نكات ذیل توجه فرمایید:
- از Internet Explorer نسخه 7 به بالا استفاده نمایید
- قبل از اقدام به ثبت نام شرایط استخدام را بطور كامل و با دقت مطالعه نمایید.
- هر داوطلب صرفا مجاز به یكبار ثبت نام می باشد لذا از ثبت نام تكراری خودداری فرمایید.
- قبل از اقدام به ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز از قبیل عکس، كد ملی، كد پستی، آدرس محل سكونت، معدل تحصیلی ، ایمیل و . . . را آماده نمایید .
- جهت تكمیل ثبت نام، لازم است فایل اسكن شده یك قطعه عكس پرسنلی  4 ×  3 با فرمت استاندارد JPG كه حجم آن كمتر از 160
کیلوبایت باشد آماده نمایید.
- جهت پرداخت الکترونیک لازم است رمز اینترنتی شما فعال شده باشد برای دریافت cvv2 و تاریخ انقضاء کارت و رمز اینترنتی به یکی از دستگاه های خود پرداز و یا یکی از شعب بانک خود مراجعه فرمایید.
- در صورت تكمیل ثبت نام بطور كامل و ذخیره اطلاعات در سیستم، به شما یك کد شش رقمی بعنوان كد رهگیری ارائه خواهد شد.
- کد رهگیری به ایمیل شما ارسال خواهد شد در صحیح وارد کردن ایمیل دقت فرمایید.
- كلیه پیگیری های آتی از طریق كد رهگیری خواهد بود، لذا آن را یادداشت نموده و بخاطر بسپارید.
- پس از ثبت نام ، لازم است داوطلبان محترم به سایت مراجعه نموده و از آخرین وضعیت ثبت نام خود اطلاع حاصل نمایند.


نحـوه ثبت نام وارسال مدارک:


- ثبت نام از طریق اینترنت انجام خواهد شد .متقاضیان واجد شرایط می بایست به سایت http://www.evat.ir (بخش آزمون استخدامی ) مراجعه و فرم ثبت نام را حداکثر تا تاریخ 06/11/1391 تكمیل نمایند و نسبت به واریز مبلغ مشخص شده در آگهی به صورت آنلاین و از طریق کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب به عنوان حق شركت درآزمون های توانمندی عمومی و تخصصی داوطلبان استخدام اقدام نمایند.
( ایثارگران از پرداخت 50% مبلغ مذكور و فرزندان شاهد ازپرداخت هزینه ثبت نام معاف می باشند.)
* ثبت نام موجب ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی باشد.
مدارک مورد نیاز که می بایست از طریق اینترنت ثبت وبصورت الکترونیکی ارسال گردد.
1- عكس 4×3 جدید، با فرمت DPI 75** JPG، حداکثر 160کیلو بایت.
2- تصویر صفحه اول شناسنامه ودر صورت توضیحات تصویر صفحه آخر،بافرمت JPG
3- تصویر کارت ملی بافرمت JPG
4- تصویر آخرین مدرک تحصیلی دانشگاهی، بافرمت JPG
5- تصویر کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت قانونی دائم برای آقایان، بافرمت JPG
8- مدارک دال بر ایثارگری، معلولین عادی و بومی بودن و حسب مورد ازمراجع ذیربط
7- تصویر گواهی نامه معتبر در خصوص زبان انگلیسی عمومی و مهارت های عمومی فناوری اطلاعات
8- به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمنا" وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی شود.
متقاضی شركت در آزمون می بایست بعد ازپایان ثبت نام الكترونیكی (اینتر نتی ) کد رهگیری خود را یاداشت نموده وتاپایان مراحل استخدام نزد خود نگهدارد. ضمنا" ورود مجدد به سایت ودریافت کارت ورود به جلسه آزمون واطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود.

سایت ثبت نام استخدام سازمان امور مالیاتی

http://azmoon.intavat.ir/Default.aspx



------------------------------------------------------

هزینه ثبت نام :

هزینه ثبت نام و یک اسکن  3000تومان می باشد و چون این ثبت نام بیش از یک اسکن دارد به تعداد اسکن هایی که انجام میشود مبلغ جداگانه دریافت گردد.

لازم با ذکر است در صورت پرداخت اینترنتی مبلغ ثبت نام هزینه پرداخت اینترنتی به میلغ ثبت نام اضافه شود.




داغ کن - کلوب دات کام
نظرات() 
گلشاهی
شنبه 21 بهمن 1391 05:39 ب.ظ
ممنون خانم پورهاشمی. بخاطر همه زحماتی كه می كشی
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.